لایه برداری پوست به از بینم رفتن سلول های مرده از روی پوست گفته می شود. این کار  باعث شادابی و طراوت  پوست صورت می شود. اگر احساس می کنید پوست شما کدر است ویا مانند گذشته شفاف نیست لایه برداری می تواند زیبایی را مجدد به صورت شما بازگرداند.

محصولات بسیاری در بازار برای لایه برداری پوست صورت وجود دارند مانند اسکراپ ها و یا کرم های لایه بردار که تاثیر بسیار خوبی دارند.

پوست ما به طور طبیعی هر ۳۰ روز یکبار سلول‌های مرده را از خود جدا می‌کند تا جا برای رشد و تقسیم سلول‌های جدید باز شود. گاهی سلول‌های مرده به طور کامل نمی‌ریزند. اگر سلول‌های مرده روی پوست جمع شوند، نتیجه‌اش خشکی، پوسته پوسته شدن و انسداد منافذ پوستی است. لایه برداری پوست به شما کمک می‌کند که این اتفاق‌ها نیفتد.

با بالا رفتن سن و کاهش یافتن تعویض سلولی (رشد سلول‌های جدید و جایگزین شدن با سلول‌های قبلی) لایه برداری پوست اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.  یکی از محصولات خوب در این زمینه از برند کلیون است ، با کرم لایه بردار صورت کلیون که یک لایه بردار ملایم، برطرف کننده آلودگی ها و سلول های مرده سطح پوست و مناسب برای انواع پوست ها است ، به راحتی پوست خود را درخشان تر کنید. این کرم حاوی دانه های بسیار ریزی است که با ماساژ آنها بر روی پوست صورت تمام سلول های مرده و آلودگی هایی که داخل منافذ پوست نفوذ کرده و انباشته شده اند براحتی خارج شده و پوست شما عمیقا پاکسازی میگردد. همین مساله خود عاملی است برای تاثیر هر چه بیشتر کرم های مرطوب کننده و مغذی که بعد بر روی پوست استفاده خواهد شد.

توجه کنید که مالش بسیار آرام انجام گیرد و از استفاده بر روی زخم یا التهاب پوستی و همچنین نواحی اطراف چشم جدا خودداری نمایید-

برای خرید محصولات روتین پوستی به سایت کیاقشم مراجعه کنید.