اگر شما هم از دسته از افرادی هستید که مرتبا موهای خود را رنگ می کنید از مراقبت از آن ها غافل نشوید. اغلب افراد از کدر شدن موها و یا وز و خشک شدن آن ها بعد از رنگ گلایه دارند راه حل موثر این مشکلات استفاده از شامپو و ماسک مناسب است که در این مقاله برای خرید به شما کمک می کنیم.

بعد از انجام دکلره و رنگ، موها بسیار خشک و شکننده می‌شود. این خشکی به دلیل کاهش رطوبت و آسیبی که به بافت مو وارد می‌شود، به وجود می‌آید. برای نگه‌داری و مراقبت از مو پس از دکلره باید از محصولات مراقبتی مانند شامپوهای تقویتی و ترمیم کننده، نرم کننده یا ماسک مو استفاده کنید.

استفاده از شامپو مناسب موهای رنگ شده جولیتا استی می توانید از موهای شما در برابر مشکلات و صدمه های احتمالی محافظت کند. برند جولیتا اُستی با به روز ترین فناوری روز دنیا اقدام به تولید شامپو مناسب موهای رنگ شده جولیتا اُستی کرده تا علاوه بر تثبیت رنگ موهای شما از آن ها در برابر خشکی و وزی محافظت کند.

بعد از رنگ‌کردن، موها خشک و شکننده به عبارت دیگر آسیب پذیر می‌شوند. خشک شده موها مات‌شدن رنگ مو را تسریع می‌کند؛ بنابراین استفاده از سرم‌، روغن، آب‌رسان و نرم‌کننده‌های مو اثر بسیار خوبی بر محافظت از مو و افزایش ماندگاری رنگ مو دارد.

بعد از انتخاب شامپو در انتخاب ماسک مو دقت داشته باشید و برای تغذیه و محافظت بیشتر از موهای خود از ماسک موهای رنگ شده استفاده کنید. ماسک با رطوبت‌رسانی به مو و تقویت آن، آسیب‌های واردشده به مو را برطرف می‌کند. همچنین استفاده مرتب از ماسک مو جولیتااستی ماندگاریِ رنگ روی مو را بالا می برد. اگر دکلره و مواد شیمیایی قوی برای رنگ‌کردن موهایتان استفاده کرده‌اید، به استفاده از ماسک اکتفا نکنید و به سراغ راهکارهای مؤثرتر مانند استفاده از روغن ها و سرم مو بروید. برای خرید محصولات بهداشتی با کیفیت به سایت کیاقشم به روید.