یکی از راه های جلوگیری از چروک پوست مرطوب نگه داشتن آن است. رطوبت مورد نیاز پوست باید هم از طریق رژیم غذایی و هم از طریق استفاده موضعی از کرم های مرطوب کننده باید در طول روز تامین شود. رژیم غذایی سالم مرحله واجب و ضروری مراقبت از پوست و جز ضروری‌ترین در فصل زمستان است؛ چرا که پوست در این فصل در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. مصرف مقدار قابل توجهی از میوه‌ها، سبزیجات و غلات سبوس‌دار به همراه امگا ۳، پوست و مو را تغذیه می‌کند و هرگونه التهاب را کاهش می‌دهد.

در هنگام خرید کرم مرطوب کننده ابتدا به مواد متشکله آن دقت کنید هرچه در ترکیبات کرم های دست و صورت از مواد شیمیایی کمتر استفاده شود تاثیرات مثبت استفاده از کرم ها بیشتر است.

در انتخاب کرم صورت برای رطوب نگه داشتن آن حتما به جنس پوست خود دقت کنید و بعد انتخاب کنید. یکی از کرم های اثبات شده و مورد علاقه ایرانیان از برند کلیون ایتالیا کرم چند منظوره کلیون است. این کرم با ترکیبات و فرمولاسیون ویژه ای که دارد علاوه بر تامین رطوبت پوست دست و صورت می تواند از پوست شما محافظت کند. 

وجود مواد معدنی و نرم کننده از جمله روغن بادام شیرین و Allantion در کرم چند منظوره کلیون باعث می شود تا هر چه سریع تر جذب پوست شده، آن را تغذیه کرده و استحکام و قدرت ارتجاعی آن را افزایش دهد.هم چنین کرم چند منظوره کلیون حاوی فیلترهای ضد آفتاب می باشد که پوست را در مقابل اشعه های مضر آفتاب  در طول روز محافظت می نماید. کرم چند منظوره کلیون برای جلوگیری از قرمز شدن پوست نوزاد و کودک نیز بسیار مناسب است.

توجه کنید که هنگامی می توانید از تاثیرات عالی این کرم بهره مند شوید که این محصول را اصل و اوریجینال تهیه کنید. شرکت کیا قشم نماینده کلیون در ایران به مدت 25 سال بوده و تمام محصولات این برند را می توانید از سایت کیاقشم خرید کنید.