در انتخاب شامپو ابتدا جنس پوست سر(پوست خشک پوست چرب پوست حساس پوست نرمال ) خود را بشناسید و وضعیت موهای خود را بررسی کنید.اگر شامپویی انتخاب می کنید که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد توجه کنید که بیشتر از دو دقیقه بر روی موهای شما نباشد. پیشنهاد می شود از شامپو هایی که برای مصرف روزانه طراحی شده اند استفاده کنید.برای داشتن موهای زیبا و سلامت پیشنهاد می شود در کنار یک شامپو مناسب ماسک مو داخل حمام نیز استفاده شود.

برای انتخاب شامپو شما باید ویژگی های آنها را در نظر بگیرید و با توجه به جنس پوست و مو خود انتخاب کنید. شامپو از محصولات مراقبت از مو است که برای برداشتن غبار، چربی، ذرات پوست‌سر، آلودگی‌های محیطی از روی مو و پوست سر مورد استفاده قرار می گیرد.

شامپو های مختلفی در بازار با برند های متنوع وجود دارند که هر یک متناسب با نوع پوست و مشکلات مربوط به مو سر هستند مانند شامپو ضد ریزش مو شامپو ضد شوره شامپو حجم دهنده مو و ... در هنگام خرید به مواد تشکیل دهنده آن ها توجه کنید.

برای انتخاب شامپو از متخصصان پوست و مو یا حتی از آرایشگر خود می‌توانیم کمک بگیریم اما شامپو خوب چه ویژگی هایی دارد.

  • به راحتی با آب شسته می شود.
  • تحریک کننده پوست سر و چشم نیست.
  • برای پوست و مو ضرری نداشته و پاک‌کنندگی مناسبی داشته باشد.
  • بوی مطبوعی داشته باشد.
  • استفاده کمتر از مواد شیمیایی در ترکیبات شامپو ها هم یکی از ویژگی های خوبی است که یک شامپو می تواند داشته باشد.
  • فاقد پاربن و پارافین باشد تا برای سلامتی شما مضر نباشد.

اگر قصد خرید آنلاین محصولات بهداشتی مراقبت از مو مانند شامپو، ماسک مو و انواع نرم کننده مو را دارید به سایت فروشگاهی کیاقشم مراجعه کنید و با توجه به جنس پوست خود و خواندن توضیحات محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید.